Wyniki edycji wiosennej całorocznego regionalnego konkursu fotograficznego „Cztery pory roku wokół mojej szkoły”

Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu fotografii obiektu bądź obiektów    z podanej listy ukazując równocześnie porę roku – wiosnę:

– rzeźba św. Edyty Stein

– pomnik bł. Józefa Cebuli

– aleja drzew Błogosławionych i Świętych

– drzewko św. Edyty Stein

– drzewko bł. Józefa Cebuli

– grota Lourdzka

– pomnik św. O. Eugeniusza de Mazenoda

– aktualny budynek szkoły (skrzydło prawe)

– dawny budynek szkoły (część środkowa)

– kościół pw. św. Stanisława Kostki.

 

Do edycji wiosennej Konkursu trwającej dwa miesiące: marzec i kwiecień wpłynęły 73 prace konkursowe z ww. obiektami regionalnymi na terenie naszej szkoły, które wykonali uczniowie klas I, II, IV, V, VI, VII i VIII szkoły podstawowej.

I miejsce uzyskał Kamil Zając z kl. VIII (3 wybrane zdjęcia).

 

II miejsce zdobył uczeń klasy VII – Jakub Brol (2 wybrane zdjęcia).

 

III miejsce przyznano ex aequo Wanessie Wróbel z klasy II a (1 wybrane zdjęcie) oraz Zuzannie Stężale z kl. V a (1 wybrane zdjęcie).

 

Wyróżnienia za zdjęcia zgłoszone do konkursu uzyskali:

Sylwin Kawik z klasy I b, Róża Kawik z klasy IV b oraz Zuzanna Kos z klasy VI.

Wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym w Konkursie serdecznie gratulujemy!

 

W pracach jury konkursowego udział wzięli nauczyciele naszej szkoły               – organizatorzy konkursu: p. Monika Świerczyńska i p. Liliana Mzyk oraz fotograf p. Mirosław Szraucner ze Studia Foto-Art. Nagrody w Konkursie /edycja wiosenna/ – ufundowano przez firmę WERIS Ewa Szraucner oraz                 z funduszy ze szkolnego kiermaszu.

 

Zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły od kl. I do VIII szkoły podstawowej oraz klasy III gimnazjum do przygotowywania prac fotograficznych w następnej – letniej edycji tegoż Konkursu, trwającej od maja do 7 czerwca 2019r.

 

Przypominamy również o celach naszego całorocznego regionalnego konkursu fotograficznego  „Cztery pory roku wokół mojej szkoły”, którymi są:

propagowanie edukacji regionalnej na przykładzie najbliższego otoczenia – terenu szkoły, sąsiadującego klasztoru i kościoła,

– znajomość obiektów regionalnych na ww. terenie;

– uwrażliwienie na piękno przyrody wokół nas objawiające się w czterech porach roku,

– doskonalenie techniki fotograficznej.

 

Nauczyciel regionalista: L. Mzyk

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *